
– analist comportamental acreditat BCaBA;
– membru al Asociatiei pentru Interventie Precoce in Autism;
– licenta in psihologie, obtinuta in cadrul Universitatii Titu Maiorescu, Bucuresti (2007-2010);
– masterand al Universitatii Titu Maiorescu, Bucuresti, specializarea Psihologie Educationala si Consiliere Scolara;
– absolventa a cursului ”Applied Behaviour Analysis with Autism and Developmental Disorders” (Romania BCaBA Alternate Pathway Course Sequence) insumand 135 de ore de pregatire teoretica in principiile de baza ale analizei comportamentale, adaugandu-se partea practica, constand in lucrul cu copiii cu deficiente, sub supervizarea oferita de consultanti acreditati BCBA); lectori: Neil Martin, PhD, BCBA-D si Alina Bobarnac, BCBA – ianuarie-decembrie 2012;
– certificat de absolvire a cursului “Tehnici de lucru prin arte combinate” sustinut de Lenuta Nastac, Fundatia de Sprijin Comunitar Bacau – martie 2010;
-participare la seminarul “Prezentare generala Sistemul de comunicare prin Schimbul de Pictograme” ( PECS )- prezentat de Lili Covaci, Psiholog Consultant PECS, Pyramid Educational Consultants Romania – Bucuresti, 2012;
– participare la seminarul “Terapia copiilor cu dizabilitati – alternative reale si eficiente” – PECS (Sistemul de Comunicare prin Schimbul de Pictograme) – octombrie 2012;
– participare la conferinta “Modificarea legislatiei privind dizabilitatea – o voce comuna a societatii civile”- “O singura voce pentru dizabilitate”(Campina, octombrie 2012)- Legea 448/2006 privind drepturile persoanelor cu dizabilitati.
Experienta si competente profesionale:
-experienta in interventia ABA din 2008;
-interventie comportamentala la domiciliu sub supervizarea consultantului comportamental Dita Hod, BCABA, Behavioral Consultant, Centrul Lovaas, Israel (2008 – 2011);
-experienta in lucrul cu copii cu TSA (tulburari din spectrul autist) sub supervizare oferita de Neil Martin PhD, BCBA-D si Alina Bobarnac, BCBA, in cadrul cursului BCaBA (2012);
-cunoasterea principiilor analizei comportamentale aplicate, cat si identificarea aplicatiilor acesteia;
-experienta in interventia individualizata in vederea dezvoltarii gradului de independenta a copiilor cu TSA;
-cunoasterea principalelor concepte si metode ale analizei comportamentale aplicate;
-cunoasterea orientarilor actuale in vederea imbunatatirii calitatii vietii sociale si individuale a copiilor cu deficiente;
-cunoasterea dezvoltarii psihice si invatarii la copilul cu deficiente;
-descrierea si utilizarea principalelor proceduri demonstrate in studiile publicate de analiza comportamentala, (recompensare diferentiata, promptare sau modelare);
-initierea si conducerea aplicatiilor eficiente de dezvoltare intr-un mod conform cu princpiile etice nationale si internationale.